Small fragments of a life

Rain, rain, go away, come again another day

usch, det är söndag kväll, och meningen att jag ska börja jobba om knappt 2 timmar. Jag känner verkligen inte för att jobba i natt, men det är ju ett måste. Har i alla fall bara två nätter framför mig, sedan är jag ledig tre. Det känns som att jag jobar för jämnan, men jag antar att det blir så, för när man väl är ledig går tiden så jäkla fort, bara för att man har 3000 saker att göra hela tiden.

Idag har jag införskaffat en ny iPod. Inte för att min gamla gått sönder, eller för att det är större minne på den nya, inte ens för att den nya är mycket mindre och har en något snyggare design. Nej, men min kära mor köpte den på Elgiganten, men ångrade sig, och som den vänliga själ jag är erbjöd jag mig att köpa den av henne. Så nu har jag suttit och lagt in en massa bra musik på detta lilla tekniska under. Så blir det mod all förmodan lugnt på jobbet i natt har jag i alla fall att göra.

I fredags fick jag packet av Reece =) Det är alltid trevligt =)

Hjälpte Micke och Karro med deras flytt igår. Jag tyckte det flöt på riktigt bra. =) Nu ska jag ta och vila en stund innan jag åker och sliter på jobbet. Hej.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: