Small fragments of a life

Can't you see, I'm not gonna change

Riktigt duktig har jag varit idag! Klockan ringde 7 i morse, och trots att jag absolut inte hade någon som helst lust att stiga ur min varma säng pallrade jag mig upp och traskade ner till tvättstugan. Det tog mig fram till klockan 21 att bli färdig där nere, hade samlat på mig 5 fulla maskiner tvätt(!) Men nu är tvätten både struken och vackert inlagd på sina platser. Så härligt så.

Har äran att få vara kattvakt till Karros lilla misse Sessan. Har gått hur bra som helst, nu återstår dock natten. Får hoppas att hon håller sig passiv så att jag får sova i fred. I morgon lämnar jag hem henne till Karro igen på förmiddagen. Sen bär det eventuellt av till badhuset för en simtur med Mia. Härligt!

I morgon natt är det jobb igen, och jag har ingen aning vem jag ska jobba med, men det visar sig! Nej, nu börjar snart CSI, jag tror nästan jag ska ta och poppa mig lite popcorn och slå mig ner framför dumburken.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: