Small fragments of a life

Let's go back, back to the beginning

Semestermys. Levande ljus, en kopp varm choklad och skorpor. Bättre kan det inte bli. Eller ja, hade jag haft vin hemma hade jag tagit mig ett glas, bara för att.

Igår åkte jag med Anki ut till hennes sommarstuga, vi lagade lite mat och drack lite rödvin och hade allmänt trevligt. Väldigt mysigt!

Funderar på att köpa mig en EU moppe. Skulle vara perfekt för mig, billig att ha, men jag skulle ändå kunna ta mig dig jag ville utan problem. Vore hur bra som helst. Vi får väl se, ska försöka lösa det.

Har inga direkta planer för morgondagen, men det skulle vara trevligt att låna pappas bil och åka runt och fota lte om det är väder för det. Skulle vara kul att få lite sol i alla fall nu när man har semester.

Nej, nu är det Grey's Anatomy som gäller. Fint sördu.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: