Small fragments of a life

Over the sea and far away

Det är ju för underbart skönt att vara ledig, är ju inte så ofta man är ledig på helger. Utomhusbio i stadsparken ikväll. Njae, vet förstås inte ännu om jag ska dit, får väl se hur jag känner om en stund. Kommer inte ens ihåg vad det var för film de skulle visa, så det känns ju inte som att det är sådär jätteviktigt. Kan ju vara skönt att bara hålla sig hemma framför TV:n någon kväll. Bara vara liksom, har inte varit alltför mycket av det på senaste tiden.

Igår kväll var Karro och jag hos henne päron och hade lite trevligt, drack lite vin och brandbil. Länge sedan sist, får mig alltid att minnas veckorna i Berlin. Det var så härligt då.

Nu har Katrineholmsveckan börjat, och det är ju alltid trevligt! Tyvärr jobbar jag dock fre, lö o sö nästa vecka, men jag har ju i alla fall några dagar att mysa runt på. Jag gillar den här veckan, det är så mycket folk på stan som man annars aldrig ser och man träffar folk man inte sett till på hur länge som helst. Mycket trevligt.

På onsdag ska jag följa med Karro och hennes mor och titta på kattbebisar, jag ska ha en på prov ett tag, ska bli så mysigt så! Funderar på namn just nu, måste ju vara något som passar med Teo.

Nu är det bara 3 veckor kvar till min semester, ska bli så skönt så! Jag far kanske ner till moster och Ingemar några dagar, Liseberg lockar ju alltid!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: