Small fragments of a life

Goddess of mine

Halva dagen har redan knatat iväg och jag har inte gjort ett skit. Ganska skönt det också. Hehe.
När jag skulle ta bilen och fara iväg till far min stod det gärna en lastbil på gatan och blockerade mig. Fanns inte en chans i världen att jag skulle komma ut, såvida jag inte på något mirakulöst sätt kunde teleportera mig och bilen, vilket jag självklart inte kunde. Nej, det var bara att hålla sig lite passiv och snällt vänta tills de hade lastat ur och sedan körde iväg. Men jag blir lite smått irriterad på sådana människor, jag menar ser de inte att det finns andra bilar på vägarna? Suck.

Sitter i alla fall hos far min nu och lyssnar på Takidas Curly Sue. Rysligt bra låt är det. Ska fara hem till mig lite senare och spela lite TV-spel, det var lite kul det där spelet jag köpte igår. Lite klurigt, men väldigt skoj.
I morgon natt är det jobb igen som gäller. Jag är inte jätte exalterad direkt, men samtidigt ska det bli lite skönt att få natten avklarad så jag får långledigt. Det är ju inte fy skam det.

På Lördag är det vinprovning hos Tessan som gäller. Ska bli så skoj så! Var länge sedan man var ute i Bränntorp nu. Väldigt väldigt länge sedan!

Var hos Micke och Karro igår och drack lite kaffe och såg på någon film med Kevin Costner. Tror den ette Waterworld. Den var helt ok faktiskt, men jag gillade inte slutet. Är det något jag hatar är det filmer som har ett kasst slut, det förstör hela filmupplevelsen för mig! Får väl se om det blir någon film ikväll, får ringa Karro lite senare. I och för sig såg inte hon på filmen, hon låg i soffan och sov. Så blir det när man inte dricker kaffe... haha. Nej, men hon har väldigt ont i sin fot, så jag förstår att hon var trött. Och ska man vara rättvis var ändå klockan 02.00 när filmen var slut. Undrar just hur det gått för Micke att jobba idag... Haha.

Nej, nu är det dags att kolla runt lite på nätet. Ska skriva ett par rader till Reece också.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: