Small fragments of a life

You don't own me

Det har varit en lugn dag än så länge, men ska snart ta mig i kragen och göra mig i ordning. Ska vara hos Frida kl. 18.00 för återträff med gänget. Skoj skoj. Får dock inte bli så sent, ska baka pepparkakor med mor i morgon, sen är det jobb i morgon natt. Åh så skoj.

Har haft Bones-maraton, väldigt trevlig! Har nu bokat 3:e säsongen, som ska komma lagom till jul. Det är ju inte illa det!
Håller på och budar på en auktion på Tradera, som slutar på onsdag. Vilket inte passar så jättebra, eftersom jag är på julfest just då, men jag får väl bestämma mig för vad jag kan tänka mig att betala och går det över det i sista minuten, så fine. Då är det ju inte så mycket att göra åt den saken.




You don't own me, I'm not just one of your many toys
You don't own me, don't say I can't go with other boys

And don't tell me what to do
Don't tell me what to say
And please when I go out with you
Don't put me on display

You don't own me, don't try to change me in any way
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: