Small fragments of a life

Sometimes it's so easy

Igår började mitt nya liv. Igen. Jag har tappat räkningen på hur många gånger mitt nya liv har börjat, men det är bara att köra på.

Så klockan 7 igår morse var jag klädd och redo för en promenad med Helena. Så vi traskade iväg, bort till knorran vägen, sen svängde vi in mot scoutstugan och kom ut på Sveavägen. Sen hem igen. Det tog 1,5 timme för oss att ta oss runt den vägen. Hade Helena gått själv hade hon nog varit runt på en timme. Hade jag gått själv hade jag nog fortfarande varit ute och irrat runt där.

Sen bar det iväg till simhallen på eftermiddagen för en simtur med Mia, vilket var mycket trevligt det också. Nu ska jag snart iväg till gymet också för att först skava en stund där innan det är dags för vattengympa 19.30. Kul det också, kanske hade varit ännu roligare med sällskap, men det får jag inte förrän nästa vecka.

Idag har jag haft tvättstugan hela dagen, vilket gått förvånansvärt enkelt. Upp kl. 7 i morse, och idag har jag faktiskt inte sovit något på dagen, så det blir en tidig kväll i kväll känner jag. Men ärligt talat så känner jag att 7 på morgonen inte riktigt är min tid på dygnet. Är inte kul alls att stiga upp vid den tiden. Måste man så måste man.

I morgon får jag i alla fall lite sovmorgon, behöver inte träffa Mia på Duve förrän 8.30. Fint där. Sen frukost tillsammans, det blir ju bra det. Nej, nu ska jag ta och peta i mig en frukt innan modern kommer och skjutsar mig till Duve. Regnar som fan ute och är ju inte jätte kul direkt att cykla i sånt väder.

Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: