Small fragments of a life

Why do you love me, it's driving me crazy!

En fin höstkväll som har spenderats hos Micke och karro. Vi käkade lite och såg på film, och jag hade med mig Imperius. Han börjar bli världsvan nu, har varit både hos farmor och farfar och Micke och karro. Fint där. Nu är han helt slut så nu ligger han bredvid mig i soffan och sover.

Har fått tag på lite bra musik nu, det är dags att uppdatera min doPi. Om jag kunde lokalisera den skulle det gå lite lättare. Har städat undan den någonstans så att jag skulle vet vart jag har den, men som vanligt har jag glömt var jag lade den. Ja, man har det inte så lätt.

I morgon ska jag försöka städa av här hemma, vore skönt att ha det gjort till lediga veckan, slipper man göra det det första man gör när man är ledig.

Helena och jag försöker att få till en kryssning i helgen, hon fick nåt från Åhlens så det är gratis, men gratis är gott så det är ju givetvis fullbokat. Allt vi kan göra är att ringa varje dag i hopp om att någon avbokar. Suck.

Nej, dags att skava i säng kanske? Jo. Hej.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: