Small fragments of a life

I wanna come back for more

Det har varit mycket de senaste dagarna, vilket gjort att tiden gått väldigt fort. I lördags var det fest hemma hos mig, det kom en massa trevligt folk, vilket var väldigt skoj. Jag är mycket nöjd med festen, det var kul att träffa alla. Och skoj att få träffa även de man inte annars träffar så ofta.

Så igår tog jag bilen och for ut i skogen för att fotografera lite, när jag gick där med kameran i hand hittade jag lite trattkantareller som jag passade på att plocka. Så for jag vidare efter ett tag, och rätt var det är stiger det upp en älg på vägen. Och strax därefter kommer en till. Plus att det sedan trippar upp två små kalvar efter dem. Snacka om tur, eftersom jag hade kameran redo på sätet bredvid.

Sen på kvällen stekte jag mina trattisar och lade dem på en smörgås och tog ett glas vin till. Så härligt så. Sen blev det en tidig kväll vilket inte var helt fel det heller.

Idag har jag mest tagit det lugnt, det är ju skönt det också, jag känner mig lite trött och sliten efter helgen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: