Small fragments of a life

I picture you in the sun



Katt i bur... Ja, han är ju rolig min lilla misse, men han ser ju så söt ut där han ligger i Theos bur. Knäppgöken.


Annars händer inte så mycket, semestern är slut och jag är tillbaka i verkligheten, men det känns faktiskt bra. Det är skönt att ha en rutin på vardagen igen. Så nu är det jobb tisdag, onsdag och torsdag natt, ja, det blir bra det.

Jag väntar fortfarande på min bok som skulle ha kommit förra veckan, men igår fick jag ett mejl där det stod att den var försenad. Måste säga att det är lite irriterande, för jag väntar verkligen på boken, jag har läst nr. 1 o 2 i serien för att friska upp minnet, så nu är det bara den sista boken kvar att läsa, och jag vill läsa den nu, helst igår.

Hehe, fick alldeles nu ett mejl där det stod att de skickat boken. Så den kommer väl i morgon eller i övermorgon. Det är så typiskt att man jobbar då, så man inte hinner läsa den! Men det är inget att göra åt, får ta med den till jobbet och läsa där om jag hinner.




För när morgondimman rullar in är det svårt att veta vart man är, för det är så lätt att gå vilse när man sitter på balkongen och väntar på att solen ska bryta igenom.



Så det så.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: