Small fragments of a life

Kiss me and smile for me

Gårdagskvällen var mycket trevligt, en snabbvisit hos Mia, Adam och Julia i Bie, innan Mia och jag for till Duveholmshallen för att gå på vattengympa. Vi var lite sena, men det brydde vi oss inte så mycket om, fint folk kommer ju alltid sent... hehe. Nej, men de hade i alla fall inte satt på musiken ännu när vi kom in, så det var ju ingen fara med det. Men lite stressade blev vi när vi satte oss i bilen i Bie och klockan var kvart över 7, gympan började halv 8, och vi skulle byta om och greja först. Hehe.

Trött och sliten släpade jag mig ur sängen vid 3 i natt, drog på mig lite kläder och gick ut för att bli hämtad av fadern. Sen åkte vi till farmor och farfar och hämtade upp dem innan det bar av mot Skavsta. Det gick ovanligt fort att komma dit tycker jag, det var ju svart som i en sotares arsle ute, och den här tiden på året får man ju hålla lite koll i dikena, det kan ju komma ett djur från ingenstans och springa upp på vägen. Men när vi kommit fram släppte jag av dem vid terminalen och sedan styrde jag hemåt igen. Det var skapligt skönt att få gå och lägga sig igen vid 6-tiden. Så nu får jag ha pappas bil till på Onsdag. Fint sörru.

Sen tog jag sovmorgon, gick inte upp förrän halv 11, då for jag till Willys och inhandlade diverse grejor till i morgon. Det blir så bra så. Nu tänkte jag att jag snart skulle ta och städa, ska bara bygga upp lite energi till det. Får väl se hur Imperius reagerar på dammsugaren, han blir väl livrädd stackarn. Theo har i alla fall blivit van vid den, får hoppas Imperius blir det snart också.

Ikväll ska jag duscha Imperius, han har tagit för vana att dyka ner i diverse burkar, igår dök han ner i vitlöksdippen, så nu luktar han vitlök. Nej, så går det ju inte att ha det. Jag tror han kommer att hata mig när jag har duschat honom, men det får jag ta...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: