Small fragments of a life

Stuck in reverse

Hjälp, jag tror jag börjar bli gammal! Jag kikar på Så ska det låta med pappa, och jag tycker faktiskt det är riktigt nöjsamt! Kan ju också vara för att Markus Fagervall är med och sjunger låtar som jag faktiskt gillar. Brukar annars inte vara mycket av den varan i just det programmet.

Idag var jag inte särskilt produktiv på förmiddagen, men jag bättrade på mig till eftermiddagen. Var med pappa på lövåsenområdet och passade på att köpa en ny katt toalett till Imperius, en sån där fin med tak. Så nu hoppas jag på att slippa kattströ i hela lägenheten.

Sen tog jag tag i min gamla cykel, lastade den på bilen och for till farmor och farfar för att såga av stödet som någon vandaliserat och haft sönder så det inte gick att fälla ner det. Tog inte särskilt lång tid att såga bort det, så pumpade jag däcken, och farfar hjälpte mig spänna och smörja kedjan. Så den blev nästan som ny. Så lastade jag den på bilen igen och for till Lövåsen för att lämna över den i Veronicas händer =)



Cykelprojektet


Ja, men det blev ju riktigt bra =)



Världens bästaste farmor =)




Världens bästaste farfar =)


Nu ska jag försöka övertala pappa att spela kort med mig. Han har lite negativ inställning till det just nu, men jag ska lirka lite. Haha.

Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: