Small fragments of a life

Is this the way it's gonna be?

En kul men tröttsam dag spenderad i Ullared. Om jag var miljonär hade jag nog handlat mer än jag faktiskt gjorde nu, men har man en budget att hålla sig till får man rätta sig efter det. Jag har i alla fall inhandlat en drös med julklappar, om jag räknat rätt har jag bara en kvar att köpa nu, och jag tror jag vet vad det kommer att bli... Jag ska styra upp det på måndag tänkte jag :)

Efter Ullared åkte vi till kusin och hans familj i Veddige, trevligt det! :)

Nu håller mor och moster på med maten, tacos står på menyn idag, jag gillar! :) Så får vi väl se vad morgondagen bjuder på, vi åker inte hem förrän i morgon kväll, så vi får några timmar till här. Dåligt med snö är det måste jag säga, bara lite i vägkanterna, men kallt så det räcker och blir över i alla fall!

Nu ska jag ta en titt på vad jag köpt idag egentligen, alltid lika skoj. Köpte ett par leggings och en kjol jag ska ha på julafton i alla fall, provade så fort jag kom hem och det blev bra! Jag är egentligen inte så mycket för kjol, men med ett par leggings under är det helt ok... :) Och så köpte jag en vit tröja, egentligen helt onödigt, för jag har redan på tok för många tröjor, men den var snygg och kostade bara 50 kr, så jag var tvungen...

Största funderaren just nu är hur jag ska få med mig allt på tåget i morgon, men det löser sig nog :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Saadet
skriven :

hej härlig blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? kram!

2 Anonym
skriven :

Ullared låter skoj! :)