Small fragments of a life

Tell me that past times won't die, tell me that old lies are alive

Dagarna passerar fort, och julen närmar sig med stormsteg. Men det jag ser fram emot mest just nu är morgondagen, för den betyder att jag har en hel veckas ledighet, och det mina vänner, är inte dumt alls! När jag går av i morgon bitti ska jag ringa vct igen för nu har mina utslag spridit sig till armvecken, och jag är fantastiskt trött på skiten. Jag ska också försöka städa och pynta så det blir julfint här hemma. Tisdag kväll blir det Pilates igen, onsdag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men har funderat på att gå på bio, skulle vilja se New moon. Men vi får väl se. Torsdag ska jag till banken och prata om ekonomi, förstås. Jag fick ett samtal av någon på banken som frågade om jag ville komma förbi och prata om att bli ekenkund. Som tur var var farmor och Helena här när jag fick samtalet, så jag frågade dem om jag borde göra det, och det tyckte de absolut att jag borde.

Sen mina vänner, på fredag bär det av mot Göteborg. Mamma och jag ska hälsa på moster och Ingemar över helgen, och det blir nog det bästa på hela veckan! Skönt att komma hemifrån några dagar innan jul eftersom jag jobbar julen sedan. Jag gillar weekends away! :)

Så Lucia idag, och jag spenderade natten på jobbet, som stjärngosse! :) Mycket uppskattat var det, så det var kul. Kikade lite på luciafirandet på TV innan jag gick och lade mig i morse, sedan läste jag en liten stund innan ögonen gick i kors vid 8.30. Somnade på 2 sekunder, och sov till 17, utan att vakna en enda gång. Inte så dum idé att stänga ute kissarna från sovrummet! Crucio pep en del och försökte få upp dörren i typ 2 minuter, men verkade sedan inse att jag inte skulle öppna så då hörde jag att han började leka med Imperius istället.

Nu ska jag ta en dusch och göra mig i ordning för sista natten för den här gången.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: