Small fragments of a life

Yesterday, all my troubles seemed so far away

Dagen har passerat fort, Karro var här en stund, vilket var mycket trevligt :) Sedan var det dags för pilates. Det är så sjukt jobbigt för både mage och rygg, men det känns så himla bra när det är färdigt! :)

Får se om det blir till att färga håret på mor nu ikväll, hon ville ha det färgat i alla fall, och ikväll är nästan den enda dagen jag har tid för det, för i morgon får jag sällskap, så det blir en heldag på stan, och sedan bio, sedan på torsdag ska jag julpynta här hemma, sista vattengympan för terminen på kvällen och sedan åker mor och jag till Göteborg på fredag förmiddag :) Veckan har potential, absolut!

Jag har gått på långledighet, och det känns så bra! :) Var till vårdcentralen igår, och ska nu får remiss till hud, äntligen!

Jag blev lurad in i en filmklubb i höstas, och det var alldeles för jobbigt att hålla på att avboka beställningar varenda månad (om man inte avbeställde månadens paket fick man det automatiskt hemskickat) så jag gick ur klubben i slutet av november. Så i förra veckan fick jag en avi, jag hade ett paket på posten från vad jag trodde var filmklubben. Suckandes och bävandes för vad det var för filmer och vad det skulle gå på gick jag till posten och hämtade ut paketet, blev lite förvånad när jag insåg att det inte alls var några filmer utan en massa mörk choklad. På något sätt har jag blivit medlem i något som heter Club Choklad. Jag vet inte hur det gick till då jag inte tackat ja till att bli medlem i någon chokladklubb, så jag skickade just ett mejl till dem för att höra vad som egentligen händer. Jag kan inte påstå att jag är överförtjust i mörk choklad, jag tycker man lika gärna kan stoppa en sked kakao i munnen, men det var gratis i alla fall! :)

Nej, nu ska jag lägga mer koncentration på Biggest Loser, på TV, sen ska jag se om jag får tag på mor :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: