Small fragments of a life

Slowly she opens the door

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Melissa Horn - Sen en tid tillbaka



Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, det har varit lite annat att göra, och inte alltför mycket att rapportera.
Det nya året har firats in, tillsammans med Helena och Veronica. Mycket trevligt hade vi. Trettondagsafton firades också, då med förfest hos Helena och sedan ner på Safiren. Mycket folk och bra musik, kunde inte bli så mycket bättre.

Sitter dock för tillfället i soffan hemma, näsan rinner, halsen gör ont och febern börjar nu gå ner efter att jag tagit alvedon, så jag känner mig som en kamin. Har god lust att gå ut och ställa mig naken på balkongen, men tror inte det vore så smart. Förargelseväckande beteende finns det tydligen något som heter... Men är det något jag hatar så är det att vara för varm. Ska dock försöka stå ut och inte ta en kall dusch, även om jag verkligen verkligen har lust.

Farmor och farfar svängde förbi på förmiddagen, de hade varit nere på apoteket och handlat åt mig, nässpray, alvedon och halstabletter. Snälla själar det där.

Nu ska jag ta och dricka lite te, sen ska jag lägga mig. Natti.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: