Small fragments of a life

I'm tired of using technology...

Natten förflöt ganska fort, vilket jag inte alls hade något emot. Det kom lite regnskurar, men när vi lämnat våra rapporter kl. 7 i morse sken solen, så Tiina och jag åkte ner till Djulö och hoppade i sjön. Det var himlans skönt, vi simmade en liten bit innan Tiina skjutsade hem mig och jag damp ner i min säng. Sval och skön var jag och sjönk ner i en underbar sömn, som slutade alldeles för tidigt, redan 12:30 ringde klockan. Men jag måste ju kunna sova ikväll, eller ja, i natt blir det väl, för det blir förmodligen utgång ikväll.

Men först ska vi ner på Djulö och spela ölbrännboll! Jag kan knappt minnas när jag senast spelade brännboll, men det måste nästan ha varit sista veckan i gymnasiet, när man hade sådant där för sig. Det ska i alla fall bli grymt kul! Och jag som trodde att jag inte hade någon alkohol hemma, men så kom jag på att det har jag visst, för jag köpte ett vin som jag nyss fått nys hom häromsistens. Red Gold heter det och ska tydligen ha någon smultronsmak. Det kan bli bra tror jag. Och så har jag lite Koskenkorva Wild Strawberries kvar, så det kan jag shotta på, ja, det ska nog lösa sig det här!

Nu ska jag platta håret innan jag åker till Helena och möter upp. Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: