Small fragments of a life

I'm tired of using technology...

Jag har haft ännu en sådan där, helt perfekt dag. Den började i morse, redan vid 9, för då kom Tiina och hämtade mig, och vi påbörjade en liten roadtrip till Örebro och Marieberg. Det blev besök i många affärer, det är underligt hur fort tiden går när man springer i affärer, helt plötsligt var det eftermiddag, och sedan hemdags. Men det blev lite shopping i alla fall, jag köpte två par rosa foppatofflor. Ett par att ha hemma nu under sommaren, bara för att det är så skönt att ha ett par skor som man bara kan stoppa ner fötterna i. Så köpte jag ett par lite tunnare, 3/4 byxor, turkosa var de, vilka jag köpte med jobbet i åtanke, det är skönt att ha lite sådana tunna brallor där nu på sommaren. (Även om jag bara har 8 nätter kvar att jobba innan semestern. Ja, nedräkningen är ett faktum!) Så köpte jag lite doftljus, ett par örhängen, lite hårsnoddar (Malin kommer och klipper mig V. 32, det ska bli sååå skönt, men fram till dess får jag nöja mig med att jag i alla fall kan dra ihop håret och sätta upp det.)

Örebrobesöket avslutades i alla fall inne på en djuraffär, där jag handlade både godis och leksaker till mitt hjärta Imperius eftersom han faktiskt fyllde 1 år! Han börjar bli vuxen nu min lilla skrutt! :) (Han fick även presenter av Karro och Helena, de vänliga själarna!)

Sen var det hemdags, och jag hann inte vara hemma så länge innan det var dags att bege sig mot Helenas hem. Där mötte vi upp innan vi for ner till bion för att se Ice Age 3. Grymt bra film måste jag säga! Gud vad jag har garvat!

Så allt som allt måste jag verkligen summera dagen som mer eller mindre perfekt. Nu är det sista dagen på min långledighet i morgon, och jag hoppas på sol ännu en dag så att man kan få vara ute och njuta! :) Men nu är det sängdags för både mig och busen min, vi är nog nästan lika trötta båda två! Natti!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: