Small fragments of a life

Love without a dream, it will not survive

Så ibland försvinner dagarna bara, och helt plötsligt sitter man här, nästan en vecka in i Juni. Det är ju helt sjukt, jag hinner inte riktigt med i svängarna här!

Sitter nu vid datorn och lyssnar på musik, tar en paus från städningen, inte för att det är så mycket att städa, men jag måste dammsuga. Jag har nu fått låna en av farmor och farfars gamla dammsugare, så nu ska snart alla ullhundar som ligger här försvinna!

Jag har idag fått inte mindre än 4 par jeans av min faster! :) I min åsikt kan man aldrig få för många par jeans!

Igår blev jag bjuden på middag hos Helena, vi lagade nyårsmenyn ihop, och det blev riktigt bra! Mumsigt värre :) Så tog vi lite sköna bilder på Giraff Långhals och co. Haha, man har inte roligare än man gör sig! ;)

Nehej, nu får det räcka med bloggande idag, jag måste städa färdigt, och sedan göra mig i ordning :)



Giraff Långhals i den gröna partyhatten :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: