Small fragments of a life

I wanna thank you for being a part of my forget-me-nots and marigolds

Igår spenderades en del av dagen hos farmor och farfar, eftersom syster kom hit med sin sambo och hans föräldrar. Mycket trevligt =) Farmor bjöd på god mat och jag fick med mig en matlåda hem som nu blivit uppäten =)
Så började det snöa också, små små flingor dalade ner från himlen, och inte trodde vi att det skulle stanna! Så gick jag och lade mig en stund och när jag vaknade igen var världen vit. Huvaligen! Jag vill inte ha snö just nu, jag vill ha sommar och sol! Och om inte sommar så i alla fall vår!

Jobbade i natt, sen hem i morse och sova, mycket mycket härligt! Nu är man pigg och utvilad igen, jobb i natt med Veronica och Lotta. Det tycker vi om.

Nu är det youtube kikande på hög nivå. Vad i hela världen gjorde människan innan youtube?

Tingeling!

Dagens öronorgasm är definitivt Lillasysters version av Umbrella. Det är nästan så man ryser!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: