Small fragments of a life

I've been through this...

Äntligen är mina tre jobbnätter över. Puh. Jag vet inte vad det var med mig, men i morse var jag helt slut. Men så hoppade jag upp på cykeln och for ut i kylan, vilket var ganska skönt eftersom jag då vaknade till något. Så hem och sova, och nu sitter man här igen. Jag trodde jag skulle dö när larmet ringde kl. 14, men jag lyckades i alla fall masa mig ur sängen och lämna drömmarnas rike.

Så när jag vaknade var jag täppt i näsan, hade ont i halsen och har tappat rösten någonstans. Det gillar vi inte, speciellt inte eftersom det är kör idag. Suck! Jag ska ringa Veronica om en liten stund och skava med henne.

Ikväll hade jag tänkt åka hem till Monika, men vi får väl se hur det blir med det nu när förkylning verkar vara ett faktum. Jag vet inte om hon vill att jag ska komma, får helt enkelt fråga.

Annars har jag tänkt att jag ska ta det lugnt ett par dagar nu, städa lite hemma, men annars bara förbereda mig för högskoleprovet på lördag. Finfint.

Nej, nu ska jag försöka få i mig en brödskiva och lite te. Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: