Small fragments of a life

Leave me out with the waste, this is not what I do...

Ännu några dagar har passerat, ganska smärtfritt måste jag säga. Har dock varit lite trött och hängig på senaste tiden, men jag tror att det beror på årstiden. Jag är skapligt trött på detta mörker som omger oss för tillfället. Kunde vara trevligt med lite vår nu, helst igår.

Jag vet inte, men i helgen ska jag utstå något som jag inte vanligtvis bukar ens försöka utstå, då jag vet att jag tycker det är väldigt otroligt tråkigt. Jag ska nämligen kolla på Melodifestivalen med Helena och Veronica. Ingen av de vet nog riktigt hur jag ska kunna utstå detta, men jag får försöka. Blir det FÖR jobbigt stänger jag väl in mig i sovrummet...

Nehej, det är sent och dags att lägga sig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: