Small fragments of a life

Put your head in my lap, the world will go away...

Idag har jag haft en sån där jobbig dag, när man helst inte vill kliva upp ur sängen. Och turligt nog har jag inte behövt göra det heller. Jag har varit sötsugen i typ en vecka, (eller ja, sugen på allt och inget snarare) vilket för mig har en enda betydelse; pms. Och idag slog det till, har haft ont i magen mest hela dagen och känt mig allmänt risig, då jag även har en förkylning i kroppen. På kvällen var jag dock tungen att åka till affären för att köpa bindor. Och jag föll som en fura för godishyllan. Ja, det var väl kanske inte mer än väntat, så jag åkte hem med en godispåse till på köpet. Åt typ 3 bitar innan jag kände att nej, det var inte alls det här jag ville ha. Jag är fortfarande sugen på någon, men kan inte sätta fingret på vad exakt det är jag är sugen på. Jobbigt!

Annars har jag inte varit utanför dörren idag, eller ens ur sängen, det är ju det fina med att ha en laptop. Tog en dusch nu på kvällskvisten, det var inte helt fel, stod säkert och glötte i en halvtimma. Ibland är det fint att bo i lägenhet, där man inte behöver betala för vatten.

Jag kollade upp min deklaration på nätet idag och blev positivt överraskad! =)

Om 6 minuter rullar lönen in på kontot, så i morgon ska jag ner på stan och köpa ny foundation och en bh hade jag tänkt. Sen blir det lite sista minuten plugg inför högskoleprovet också.

Nej, nu ska jag lägga mig och försöka glömma bort att det molar i magen. Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: