Small fragments of a life

She says days go by I'm hypnotized

I lördags kväll var jag alltså hemma hos Veronica, vi skulle vara med i det häringa Earth Hour. Innan det drog igång bjöd Veronica på en väldigt god middag =) Så när earth hour var över satte vi på en film och det dröjde inte många minuter innan jag sov där på hennes soffa. Trevligt sällskap man är, verkligen. Haha.

Natten som passerade flöt på utan problem, jobbade med Veronica och Lotta. I like. Nu är det långledigt, och det känns faktiskt riktigt bra. Idag har jag hållit mig väldigt passiv, det enda jag egentligen gjort är att plinka lite på gitarren. Det gick inte sådär överdrivet bra att sjunga, men jag gav det ett försök i alla fall. Jag är alltså fortfarande hes, och det börjar gå mig på nerverna!

Ikväll blir det också lugnt, ska bara luta mig tilbaka och njuta av att jag är ledig. I morgon däremot har jag diverse saker inplanerat, bl.a. ska jag till hud och hår, sen hem och röja lite innan jag ska på möte. Jo, det blir nog fint det här.

Nej, nu ska jag se om jag kan finna något att knapra på, magen börjar bli hungrig.

Tingeling.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: