Small fragments of a life

I'm feeling way too damn good

Hade ett trevligt Valborgsmässoaftonsfirande med grillning hemma hos Helena, mycket prat, mycket skratt och trevliga människor. Det blev inte allt för sent, och det tackar vi för =)

Sen var det 1: Maj, då var det majtåget som gällde, jag gick med Veronica och Håkan, och det var väldigt trevligt. Det är en känsla av sammhörighet, att vara bland människor som tycker lika som du gör. Tal i Stadsparken, och min egen högst personliga åsikt är att de kunde ha valt bättre talare, det var speciellt en som inte alls var någon höjdare. Antingen var han inte förberedd eller så kunde han helt enkelt inte hålla tal. Det var lite jobbigt att lyssna på med alla felsägningar och stakande. Men, vi fick gratis festis, så man ska väl inte klaga egentligen, gratis är gott ;)

Sen åkte jag, mamma och Leif till Vingåker för att sätta blommor på mormors grav, en bukett gula rosor fick det bli, och det var riktigt fint.

På kvällen blev det bio med Helena och Maude, Män som hatar kvinnor. Den uppskattades, mycket bra måste jag säga! :)

Nu är väskorna packade och jag är redo för en resa till Åland. Farmor och farfar kommer hit om en liten stund för att hämta Imperius och då skjutsar de mig till stan samtidigt. In på bolaget för att köpa något att läska sig med på bussen, sen bär det av på kryssning. Riktigt, riktigt kul ska det bli! =)

Jag återkommer (nog) i morgon! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: