Small fragments of a life

It only hurts just once

Jag har skoskav mellan stortån och tå nr. 2 på foten. På båda fötterna! Så, som ni kanske gissade använde jag igår mina flip flop för första gången i år. Då får jag alltid skoskav där. Och det vet jag om, det var därför jag använde dem just igår, för nu är jag ledig ett par dagar till, och då hinner det läka, och sen kan jag använda mina flip flop utan problem resten av sommaren.

Igår var jag och Veronica ute på en promenad, vi traskade ner till Spece, sen tillbaka hem till Veronica, så det var en kort promenad, men vi ville vistas i solen, så vi lade oss på hennes gräsmatta och låg där i ett par - tre timmar. Så himla skönt att bara vara i solen när den väl behagar lysa på oss :)

Så blev det TV på kvällen, Bones, Söndagsparty och till sist Parlamentet som vi spelat in :) Sen var det dags att ta sig hemåt, och det var kallt som fan kan jag upplysa om. Så fort solen gått ner behöver man ju nästan ha vantar på sig när man ska cykla någonstans.

Vi får se om det blir någon promenad idag, vi hade tänkt det, Anki och jag, men det regnar och är ruggigt ute, så vi får väl se. Jag ska väl i alla fall försöka ta mig till affären och köpa lite mjölk så jag kan dricka kaffe :) Lite frukt skulle behövas ha hem också, och eventuellt ett paket tuggummi. Jaja, vi får se vad dagen bjuder på. :)

Skratt på gräsmattan :)



 
Mer tokigheter :)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: