Small fragments of a life

They say I look fine but if walls could talk, they'd tell you all about how much I break apart

Igår var det medlemsmöte med kommunal, så jag, Veronica och Peder var där och underhöll. Det gick bra, riktigt bra, och det var kul. Vi körde 5 låtar; Vem kan segla, Gatorna på söder, Båtlåt, Balladen om den kaxiga myran, och den odödliga hästen, fast med en helt annan text som Peder knåpat ihop och som handlade om kommunal. Så fick vi varsin bag som tack, vilket var mycket behövligt i mitt fall, eftersom jag inte hade någon innan.

Solen lyser ute, vi får se vad dagen bjuder på. Jag skulle ev. ut till Tiina, men hon kan ha fått förhinder. I så fall vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men det visar sig.

Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: