Small fragments of a life

But I don't feel anything, in the end there's nothing to win and nothing to lose, in this foolish loveless game...

Nu har jag varit på Lövåsenområdet och handlat skor! Efter mycket om och men hittade jag ett par jättefina och väldigt sköna vita skor, så jag bestämde mig för dem. Så när jag skulle gå ur affären fick jag syn på ett par fina rosa skor också. Och jag är väldigt, väldigt svag för allting som är rosa, så jag var bara tvungen att prova dem. Och de var också riktigt sköna. Jaha, vad göra? Tänkte att jag kan ju inte köpa två par skor, det är ju onödigt. Men så kollar jag priset på de rosa skorna; 50 kr! Det avgjorde saken kan jag ju säga, så nu är jag stolt ägare till 2 par nya skor. Nu blir ju problemet bara att välja skor, men något problem ska man väl ha. Haha. Jag har ju ett antal skor i garderoben och i källarförrådet redan...

Sprang in på djuraffären också och köpte kattgräs till Imperius. Och jag kan inte endast köpa en grej därinne, så jag köpte även en leksak och lite godis. Och så köpte jag en koppellina. Den gamla är en sådan där som åker in och ut efter hur han går, visserligen väldigt praktisk i vissa tillfällen, men i andra, mindre praktisk. Och från början köpte jag den till Teodore, för att han skulle kunna hoppa iväg utan att känna att jag sprang efter honom och få känslan att jag jagade honom. Så nu har Imperius fått sin egen lina. Vi får väl se hur det går, han brukar inte vara mycket för att vara ute när han har koppel på sig. Mycket märkligt, för utan koppel tycker han att det är jätteroligt att sitta på balkongen, men inte med koppel inte, nej då ska han gå in igen.

Så var jag in på Kvantum också och köpte tuggummi, bra att ha i natt, just jobbnätterna är jobbiga nu när jag slutat snusa, men då hjälper det att stoppa in ett tuggummi i munnen. Det har gått drygt två veckor nu, jag är nöjd!




Mina nya fina vita skor :)




Mina nya fina rosa skor :)





Ibland, bara ibland, undrar jag hur många som egentligen bor hemma hos mig!?
(Och kan det vara så att jag är en liten gnutta skoberoende?)







Ja, just det, jag tror bestämt att jag nästan lovat att jag skulle lägga upp lite bilder på min iordninggjorda balkong.






Här har jag planterat gräslök, majs och gurka i en hink :)
(Nej, jag tror inte det blir något av majsen och gurkan, men jag tänkte att det kunde vara en skoj grej...)







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia
skriven :

Balkongen ser jätte fin ut på bilderna. :-)Mysigt