Small fragments of a life

I will not bow, I will not break

Hittade en form utav frågeformulär på syrrans blogg, så här kommer mina svar

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Lotta.
3. Hur lång är du? 164 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Gone in 60 seconds.
5. Vem ringde du senast? Farmor och farfar tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej. Hur är det? Vad pysslar du med? Kram. Till Veronica.
7. Vad är dagens planer? Det är kväll nu, så jag ska snart gå och knoppa.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men sms:ar för det mesta.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? 27 September tror jag bestämt att det var.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröngrå
12. När vaknade du idag? 12.30
13. Har du nånsin hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats?
Soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning!
17. Vad skrämde dig som barn?
Att vara ensam hemma.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Tiina.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamasbyxor och linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys baked Alaska
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa ordentligt.
29. Tycker du om kinamat? Jo, det är ok.
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och mjölk eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Magen.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Jo, ibland så.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En klasskompis i grundskolan.
37. Vill du ha barn? Inte just nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Ja, ett halsband jag fick när jag konfirmerade mig.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, det har aldrig lockat, jag tycker inte det är så jävla rock 'n roll med pundare.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Äpple och keso.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner är kul.
46. Välj ett ärr på din kropp? Pannan. Det är inte så rockigt att springa in i väggar.
47. Vad har du för ringsignal? I will not bow av Breaking Benjamin
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte vad jag har för profilbild, Alzheimers light.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Försöker ta mig igenom Chantaram just nu, kommer inte ihåg vad jag läste innan.
54. Läser du dagstidningen? Ja, Aftonbladet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag skulle rapportera till dagpersonalen.
59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag fasen inte. Jo, men det måste ha varit Julias dop, kan det vara ett par år sedan kanske?



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: