Small fragments of a life

I won't cry, I promise you that I won't cry, and even if I do, it's not because of you...

Jag satt och skrev ett långt blogginlägg för ett par dagar sedan, men så fuckade min dator och alltihop försvann, då ledsnade jag och stängde ner istället, orkade inte skriva om allting igen!

Livet går sin gilla gång, och jag har då inga sysselsättningssvårigheter, jobb, matte, träning och umgås med vänner, det är ungefär vad jag har tid med nu för tiden känns det som. Fick tillbaka mitt matteprov på geometri idag, och jag lyckades i alla fall skrapa ihop till VG. Så om jag nu bara kan prestera det på nästa prov också bör det inte spela så stor roll hur det går på det nationella provet, då kan jag bli godkänd i alla fall.

Vi har planerat lite också, den 5:e november åker jag, Lotta, Anki, Helena och Veronica till Ullared! Vi ska åka i Lottas bil, hon kommer och hämtar mig kl. 04 på morgonen, och det är ju absolut min tid på dygnet, jag är ju så morgonpigg! ;) Jaja, det kostar att ligga på topp! Kul kommer det bli i alla fall! :)

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar, de ska bjuda mig på middag, alltid lika trevligt att få ett lagat mål mat utan att behöva laga den själv :) Ikväll blir det kyckling, sallad och gräddsås. Mumsigt! :)

Nej, nu är det dags att äta!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: