Small fragments of a life

De finns i trakten, här omkring, vill du ha hjälp så ring!

Lite nostalgi såhär på onsdagseftermiddagen, inte så tokigt, nej inte alls faktiskt.
Var inte barnprogrammen mycket bättre förr? Eller är det den nostalgiska känslan över det hela som gör att man fortfarande tycker att barnprogrammen när man själv var liten helt klart var bäst?


Piff och Puff - Räddningspatrullen (För övrigt hade jag ett tag två dvärghamstrar ett tag som hette just Piff och Puff.)



Och vem skulle kunna glömma Luftens hjältar?


Eller Ducktales för den delen! Fredag kväll på Disneydags! :)



Och Bumbibjörnarna! =D


Mitt favoritprogram på Björnes Magasin :)


Och appropå Björnes magasin...




För övrigt så har dagen bjudit på utbildning i Oral Care, där jag var tvungen att sitta tyst och stilla på en stol i en hel timme. Det var kämpigt, men det gick. Och så fick vi lite fina grejor också till slut, inte så tokigt alls. Ett nyckelband, en liten tub tandkräm, ett lypsyl, lite sugtabletter av diverse sorter, ett intyg att vi deltagit i utbildningen och diverse foldrar. Fint så då.

Sen bjöd Lotta på gott bröd och pålägg på vårat p-möte. Inte så tokigt det heller. Och med kaffe på det så är man rätt nöjd.

Nu blir det lite tv kikande en stund, sedan ska jag kila över till Anki och låna en ordbok av henne. Högskoleprovet på lördag, då gäller det att vara förberedd!

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: