Small fragments of a life

I'm off to save the world

Jag har sovit. Oj, vad jag har sovit. Skönt så! Nu tar vi nya tag, en sista jobbnatt innan det är dags för ett par nätters ledighet. 10 timmar. Det klarar jag. Jag måste.

Nu har jag fått klarhet i diverse saker och ting, men det är fortfarande luddigt i andra avseenden. Ja, men vafan, det är ju kommunen, då kan man inte förvänta sig snabbhet. Man får vara glad om man får reda på 3 dagar innan var man ska infinna sig.

Nu kliar det i ögon och näsa. Dags för lite antihistamin. Vad är det för jävla skit som blommar?

Lite mat och kaffe på det här då. Fint så.


Dagens låt; Motion City Soundtrack - Capital H


Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Sv: Är ute i kursen Social omsorg nu så jag är på ett gruppboende för vuxenhjärnskadade, kul att prova på något nytt! :)