Small fragments of a life

I'll be going through withdrawl of you for this one night we have spent...

Veckans tisdagstema har jag inte haft tid med förrän nu. Torsdag. Torsdagstema den här veckan alltså. Temat är siffror, och jag fick den perfekta idén för en bild när jag var ute hos Jennie, då hennes son hade denna napp;



I vilket fall som helst hade jag en otroligt trevlig em/kväll/natt/morgon/förmiddag ute hos familjen K på vischan. Gott att dricka, gott att äta, och fint sällskap, vad mer kan man begära? Livet känns ganska komplett måste jag säga. Mycket prat, mycket skratt, en dos musik, lite dataknappande, en del bus, ett par koffeinkickar, en skogspromenad med nostalgiska vibbar och bajsjakt, en solnedgång, en soluppgång (vilken jag sov mig igenom), en husvagn, 2 morgonfrisyrer, en leksakstraktor, en sandlåda, och så lite mer snack. Och en rosa kamera. Så här följer lite bilder!


Imperiusknas går alltid och gömmer sig när jag drar på mig skorna för att kila ut. Han är dock inte så bra på kurragömma... Om han inte ligger bakom gardinen i vardagsrummet med hela svansen utanför så ligger han halvt bakom duschdraperiet, som på denna bild.


Kvällspromenad med Jennie :)


Vackert!


Ser ni? Ser ni? Ser ni?


Lite närmre. Ser ni nu? Blåsippor!!


Ett lite ansträngt leende, förstår inte det?


Kungens träd.


En porlande liten bäck :)


En markpinne/gränspinne...


Vackert så!


Jo, hej.



Nu ska jag lägga mig och vila en stund, sedan vattengympa ikväll. Jag hoppas Anki är frisk nog! :)


Dagens låt; Matchbook Romance - Tiger Lily


Fridens liljor

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: