Small fragments of a life

Under my skin, under these scars, take me again, tear me apart. 'Cause I wanna see, everything you are, til' all that's left, is not myself...

Om hur det kan gå när man försöker sig på att färga håret hemma...



Resultat...



Jo, men håller jag mig i direkt solljus så ser det märkbrunt ut i alla fall. I övrigt ser det rätt kolsvart ut. Det är ju kul att det går så bra hela tiden. I morgon blir det besök på Hud och Hår, för att vaxa och färga ögonbryn. Mörkare hår än ögonbryn är lika med not so sexy.

Jag tog en sväng ner på stan med Karro idag, för att investera i diverse produkter. Av någon märklig anledning tar ju allt smink naturligtvis slut samtidigt. Så ny foundation, nytt puder och ny kajal. Och närmare 400 riksdaler fattigare på kuppen. Och så hittade jag något jag helt enkelt inte kunde motstå...



En keps, helt i min stil, och rosa!
Lite tur ska man ju ha ibland! :)

Veronica kom på besök igår, efter allt för många veckor ifrån varandra. Med sig hade hon en present till mina prinsar.

Crucio i huset och Imperius på hösta punkten. Han är ju rolig, Imperius, för han får egentligen inte rum där han ligger, det blir liksom inte avslappnat. Ändå ska han bara ligga där.


De har busat, de har kloat, de har sovit, de har vilat och de har uppskattat möbeln på alla möjliga vis. Så jättetack för den, Veronica (tacka mor och far igen!)


För övrigt har jag ont i en tå. För jag lyckades gå rakt in i en dörr igår morse. Bara för att, liksom. En tumregel här i världen är; Kan det hända Lina, så händer det Lina. Jodå, så jag traskade rakt in i en öppen dörr. Gratulerar.

Nu ska jag slänga ett öga eller två på dumburken, bara för att jag är ledig och inget annat står på schemat. Det är inte så dumt det!


Dagens låt; Trading Yesterday - Under my skin


Fridens Liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: