Small fragments of a life

The earth fell fast asleep, this room is safe and sound, will you lay here with me and feel it?

Tisdagstema, mina vänner, tisdagstema! Och den här veckan skulle man nästan kunna tro att jag hade ett finger med i spelet vid val av tema, men se det har jag inte. Jag är för en gångs skull helt och hållet oskyldig. Temat är i vilket fall som helst ROSA. Det är nästan så jag får ångest när jag ska välja bild, jag har så många som skulle passa, liksom! Jag vill leva i en rosaskimrande värld...

Efter lite velande kom jag fram till att denna bild på Hilma, tagen förra sommaren får symbolisera veckans tema, för att hon har på sig så coola brillor!





I övrigt en mycket trevligt dag, spenderad ute i Forssjö. Först hos Thereze som ansade lite i barret på mig, sedan vidare mot Tiina och Staffan. Barnvakta Hilmis en stund, sedan lite mat och kaffe, och bus och lek på det hela förstås.

Nedan följer min dag i bilder...


Den lille mannen med den stora svanses AKA Imperius.


Lilleman AKA Crucio


Finaste Imperius


Jag tycker den här bilden rätt bra sammanfattar livet i Forssjö...


Finaste Tiina.


Horny sexy bitch 2.
(Tiina sade till Staffan att han skulle försöka se manlig ut. Detta var vad han åstadkom, och jag blev tvungen att lova att bildtexten skulle bli just Horny sexy bitch 2...)


Vi hoppade lite studsmatta, Hilmutt och jag


Tiina och Staffan


Blixten. Jag kan inte ta credit för bilden, för det är faktiskt Hilmutt som knäppt den.


Även denna bild har Hilmutt tagit.


Hilmutt herself.


Crucio var inte så lite kelig när jag hittade hem på kvällen.



Nu har jag sammanfattat min dag i bilder, och klockan blev mer än jag trodde att hon skulle bli, trots att mitt internet hittills, peppar peppar, har skött sig.

Nu ska jag hoppa i bingen och brottas lite med kuddarna några timmar.

Dagens låt; Angels and Airwaves - Distraction

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tiina
skriven :

Hej vännen :)

Alltid lika kul o se sin fula nuna på bloggen :) tur att himla kan se normal ut på kort iaf och blixten så klart:) du måste nästan göra ett före o efter på vårt vardagsrum också lina, då kanske du kan ta anställning som målare/tapetserare vad det lider;)

Kram!