Small fragments of a life

And I've lost who I am, and I can't understand, why my heart is so broken, rejecting your love...

Livet börjar så smått återgå till det normala. Igår tog jag med mig syster min och åkte till Malmköping för att gå på marknad. Vädret var väl lite sådär, men det är smällar man får ta i sådana lägen. Allt kan inte vara perfekt hela tiden. Det om något har jag lärt mig på senaste.

I vilket fall som helst hittade jag ett linne, ett bälte, en väska och ett halsband. Jag är fantastiskt nöjd med alltihop. Vi käkade Langos och åkte karusell också. Jag letade också efter ett läderarmband, men jag hittade inget som föll mig i smaken, och då väntar jag hellre. Förr eller senare kommer jag hitta vad jag letar efter. Jag ska ladda upp ett par bilder på vad jag investerade i.

Nu är det jobb som hägrar de närmsta nätterna, jag har klarat av en, så nu är det bara 2 kvar. Men sedan är det snart dags för långledigt. Så skönt det ska bli. Att bara få vara en hel vecka, ta det lugnt, bara göra vad jag känner för. Inte tokigt alls.

Jag måste rensa lite i min mobil. Det är en salig röra av bilder och musik på den, så minneskortet är nästan fullt. Därmed måste jag radera lite grejor. Så jag gör som så att jag lägger in allt på datorn och tar bort det från mobilen. Så jag kan fylla den på nytt. Men i och med att det var en hel del på den kommer det nog ta en hel del tid att styra till allting.

Jag har hunnit med att hälsa på ute i Holmatorp också, hos världens bästa Klasson-familj. Det är alltid lika trevligt när man hittar hem till dem, det är som en egen värld där ute liksom. Mysigt!


Mina nya prylar.
(Eftersom det tog typ en halvtimma att få upp den här bilden är det den enda jag bjuder på idag.)





Dagens låt; Trading Yesterday - Shattered


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jennie klasson
skriven :

Älskar att läsa din blogg. fortsätt med det mitt <3