Small fragments of a life

She is the healing and I am the pain...

Jag har haft en alldeles utmärkt dag idag. Den började med att jag kilade iväg till min hyresvärd för att säga upp lägenheten. Så nu är det gjort. Sedan skjutsade farfar ut mig till Forssjö, så jag fick träffa min fina Tiina och hennes sötnötter. (Hilma, Anja och ja, vi får väl räkna Staffan också... ;) ) Dagen har bjudit på mycket prat, hämtning av Hilmis på förskolan, bebismys, studsbollstillverkning, piprensarpyssel och många skratt.

Lite bilder följer

Tiina och Anja


Sovande sötnöt


Hilmisen


Sötnöten Hilma


Bus och lek


Prinsessan :)


Jag gjorde en fjäril :)


Hilma med krona.


Lussen fick bli prins.


Stolt pappa :)


Sötnötterna




I morgon ska jag försöka komma ihåg att säga upp hemtelefonen och ringa Tele2. Det är mycket praktiskt att stå i när man ska flytta, men det får det vara värt.

Nu soffmys.


Dagens låt; Trading yesterday - she is the sunlight


Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Underbara Hilma ska hon bli frihetsgudinnan av Forssjö kanske. För att inte tala om underbara lilla Anja. Jag vill oxå göra studsbollar 16 stycken./ kram