Small fragments of a life

I no longer believe that you were ever at my side, how could you know what I need, when I'm the last thing on your mind?

Snörvel och harkel. Nu har jag varit sjukskriven en halv kväll, och jag är redan uttråkad. Jag är lite för social för att vara hemma och vara sjuk, för här har jag ingen att prata med. Inte för att jag kan prata så mycket, då rösten sprungit bort, men man kan ju i alla fall försöka.

Pappa skjutsade mig i alla fall till Coop nu på kvällen, så jag fick köpa lite mat. Skönt att ha mat hemma som man inte behöver tillaga. Det investerades också i lite halstabletter, det ska vara bra att ha när man är hes och har lite ont i halsen. Har jag hört.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan med en bok, jag läser just nu Same Sex in the City (So Your Prince Charming is Really a Cinderella) av Lauren Levin och Lauren Blitzer.

I morgon eller fredag får jag veta om jag kommer in på universitet. Det är nervöst just nu.


Ett par bilder, kanske?

Jag hittade ingen ljusstake till mitt kalenderljus, men man tager vad man haver! :)


Det är tydligen snart jul... Nästan klar med julklappsinköpen :)




Nu ska jag återgå till läsningen, senare blir det Grey's, om jag kan hålla mig vaken till dess.


Dagens låt; Trapt - Disconnected


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Älskade vän du skulle ju ringa mej. Ta hand om dej du måste bli frisk snart tycker inte om när du är sjuk.

2 Anonym
skriven :

Va duktig du är som har köpt så många julklappar,jag har inte köpt en enda än men nästa vecka tänkte jag börja! Om inte annat får jag väl be mina raringar handla!!

KRYA på dig !

Jag håller tummarna att du kommer in på utbildnigen!!

3 Veronica A
skriven :

Krya på dig! Var rädd om halsen! Vad söt Crusio är vid ljuset! Är nog lika nervös som du.....



KRAM