Small fragments of a life

Då var man ett helt år äldre :)

Jag tror på svenska zombies... What the fuck?! Slog på 4:an, det är nyhetsmorgon eller något sådant och det står en tjomme och galer om zombies. Får det kallas musik? Och till råga på allt toppar plattan försäljningslistan, hur i helvete gick det till?

I torsdags kväll när jag gick och lade mig var jag 22, fredag morgon när jag vaknade var jag helt plötsligt ett helt år äldre. Vilken jävla jobbig natt jag måste ha haft! ;) Men nöjd är jag med gårdagen. Den började med massage hos Ullis, en födelsedagspresent från henne. Mycket vänligt, och otroligt skönt! Bara andra gången jag var hos henne, men jag känner redan att jag har börjat slappna av mer i axlar och nacke. Efter massagen tog jag med mig pappa och åkte och handlade. Det ekade i kylen här hemma så det var inte mycket att välja på. Som vanligt glömde jag hälften av det jag skulle köpa (Okej, riktigt så illa var det inte, men ett par grejor glömde jag i alla fall) men eftersom Tiina skulle iväg till affären hängde jag på henne och handlade det jag hade glömt.

Sedan skjutsade hon mig till jobbet, den vänliga själen. Så jag jobbade mellan 16 och 21, och kvällen gick fantastiskt bra, fin sång fick jag höra och allmänt skoj hade jag. När Anki kom till jobbet hade hon med sig en present till mig, från mina pantertanter :) Ett par jättefina raggsockor. Underbart! Det var precis vad jag ville ha! Så efter jobbet direkt hem, då var det Tessans tur att vara en vänlig själ, och jag fick åka bil hem :)

Snabbt göra sig i ordning, så kom Helena och Karolina hem till mig, vi satt och pratade och lite så innan vi åkte ner till Harrys. Dans och skratt, så kan kvällen sammanfattas. En mycket härlig utekväll!

Idag kommer närmast sörjande hit och firar, och några vänner. Sedan hem till Helena på schlagerkväll och efter det; jobb! Och jag kan ärligt säga att jag längtar till jobbet, för jag ska få jobba med Anki och Kicki, det är alltid roligt, och nu var så himlans längesedan!




Så fina raggsockor jag fick av Anki, Kicki och Lotta :)








Vackra tuplaner och tulpanvas av Karro :)







Och superfint halsband av Helena :)







Tack för de fina presenterna, och vill även passa på att tacka för alla gratulationer jag fick igår! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: