Small fragments of a life

So make me feel again, feel your every breath again.

Gårdagskvällen var precis lika rolig som det brukar bli när vi barndomsvänner träffas. Och alla är fortfarande precis lika sköna i huvudet som vi alltid varit. Det är skönt att vissa saker aldrig förändras. Vi brukar säga det, och fan vad det stämmer bra. Kvällen började med lite mad och massa tjatter, sedan förflyttade vi oss in till vardagsrummet och tittade på melodifestivalen. När det var avklarat (vilka gick vidare egentligen?) var det dags att plocka fram spel. 9 personer var vi, så det blev 3 lag på 3 personer. Momenten i spelet var kropp mot kropp, baklängesord, hitta ordet och memorera orden. Roligt som tusan var det.


Kvällens bästa citat;

"Pineapple and celery can make semen taste sweet, while coffee and alcohol can make it taste bitter."
- Hade inte vi selleri hemma? Men jag kastade den.



- Vart bor ni nu?
- Jag bor hemma hos mig.


Så, som tidigare konstaterat; sköna i huvudet. 



Frida, Malin och Mia :)

 



Jimmy, Adam och Peter. Det här är ett återkommande moment då vi träffas.





Nu ska jag packa badväskan, för mamma och jag ska åka och simma. Sedan är det dags för teater tittande för min del, lillkusin är med i madam under jorden så den måste man ju kika på.

Tjingeling.


Dagens låt; Hoobastank - To be with you
(Jag är mycket inne på just Hoobastank just nu)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anki
skriven :

Hej Lina :)