Small fragments of a life

Look at me now, I made it. Feel my heart now, I made it.

Ah, efter lite välbehövd sömn känns ryggen som ny igen! Jag trodde ärligt talat att det skulle vara värre, att jag knappt skulle kunna ta mig ur sängen, men det var inga problem, jag är uppe och har gjort mig i ordning. Ska snart pulsa genom snön till Furan för att hämta ett schema. Jag har insett att det blir lite lättare att planera livet om man vet hur man jobbar.

Sedan ska dagen spenderas hemma, med storstädning. Oh, the joy! Jag hade planerat det, sedan läste jag i mitt horoskop att idag är en bra dag för storstädning. Jaha. Nu väntar jag på att få den där städlusten, om någon hittar den kan ni väl skicka den hitåt?

 Nej, nu är det dags att ge sig iväg.



Morgonens låt; Dead by April - I made it
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: