Small fragments of a life

I wanna know what it's like to be awkward and innocent, not belligerent...


"Det är ju inga riktiga vintrar längre, det kommer ju knappt någon snö." Jo, tjena. Nu har vi tagit igen det i alla fall. För all snö som inte kommit de senaste åren har ju kommit nu. Jag blir förvånad om jag lyckas ta mig ut i morgon, för hyrsevärden behagar tydligen inte skotta den lilla gången fram till porten. Nej, jag fick gärna vada fram i snön för att över huvudtaget komma fram till dörren, kan ju säga att snön räckte mig långt upp på låren. För det räcker liksom inte med att Ramsjögatan är gatan gud glömde, det är klart att även Tegelstaden ska glömma bort den...

Och man kan ju snacka om att jag har varit trött idag. Jag har nog överskattat min egen förmåga att fungera när kroppen bara fått 2,5 timmars sömn. Men det var liksom inte meningen att det skulle bli så sent. Sexparty på Forssjögatan. Perfekt. Parallellgata med min, inte så långt hem, och klockan skulle ju ringa 05:30 dagen efter. Lite lugnt och beskedligt sådär alltså. Jo, tjena. Taxi beställdes och helt plötsligt var vi på väg mot Harrys. Men jag ångrar ingenting, för det var riktigt, riktigt rolig. Sedan att jag var helt jävla ihjäl när klockan ringde i morse spelar inte så stor roll just nu. Det gick bra att jobba, nog för att jag gick och gäspade hela morgonen, men det är smällar man får ta. Det kostar att ligga på topp.

Nu måste jag hålla mig vaken i minst 1 timme och 20 minuter till. Jag har nedräkning, för hela kroppen skriker efter en säng och sömn. Men jag måste vara lite envis, det vore inte roligt att vakna 3 i natt och sedan inte kunna somna om. Jag har hört att man ska bli vaken om man tuggar, så nu blir det tuggummimaraton här ett tag, innan jag tillåter mig själv att hoppa i säng vill säga.



Dagens låt; Motion City Soundtrack - Let's get fucked up and die

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: