Small fragments of a life

Why do you always doubt that there could be a better way?

Trots att jag somnade innan 22 igår kväll var jag fantastiskt trött när jag vaknade i morse. Jag övervägde en stund att skicka ut en annons på väckarklockan på blocket, men efter en kopp kaffe insåg jag att det var en dum idé, för då hade jag ju blivit tvungen att köpa ny...

I alla fall kom jag till jobbet, jobbade och traskade ner på stan. Hade tänkt köpa hårfäg och förnya mig lite, men när jag såg priset ångrade jag mig...

Ikväll har jag varit på träning på friskvården, vilket är otroligt jobbigt, men också otroligt skönt. Och fantastiskt svårt att inte somna när vi varvar ner. På vägen hem såg jag något jag tyckte var fantastiskt roligt. Ska vi gunga?




Nu ska jag och Veronica ha tisdagmys, hon kom hit med en kebabsallad till mig och en pizza till sig, det tackar vi för, alltid trevligt att slippa laga mat.




Nu ska vi fortsätta titta på Kustbevakarna. Fridens liljor.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: