Small fragments of a life

I would love to love you like you do me...

Nytt jobb, nya tag. Och jag hade nästan lyckats förtränga exakt hur jävla smärtsamt det är när klockan ringer 06 och man måste gå upp för man ska gå till jobbet. Det har varit en väldigt lång och väldigt förvirrande dag, och det är mycket som fortfarande är oklart. Men jag har inskolning även i morgon kväll, så förhoppningsvis blir det lite mindre oklart då... Jag känner mig lite slut i huvudet just nu, mycket att ta in på en gång, och jag måste lära mig hitta, men jag tyckte nog att just det gick lite bättre framåt eftermiddagen.

I morgon är det som sagt ännu en inskolningsdag, 14-21, sedan bär det av hem till Niklas på förfest, och efter det blir det Saffen. Såklart! För jag är ledig på onsdag, och då får man ut och roa sig! :)

Nu känner jag att det snart är dags att hoppa i säng, jag och Crucio tog en powernap mellan 19 och 20, eller ja, vi däckade på soffan båda två. Men det är sällan man får sova längre än så vid den tiden, snart nog började teleonen ringa och en hel hög människor skrev på MSN... Tror dock det var bra med en liten powernap, för nu orkar jag nog läsa åtminstone ett kapitel i min bok innan jag somnar för natten. Håller på att läsa Eclipse nu, 3:e boken i Twilight serien. I live in a fantasy world. Ja, så är det, och nöjd är jag med det! När jag jobbat klart gick jag ner på Sultans City och köpte en kopp kaffe och slog mig ner där med min bok.

Vid 17 kom sedan Vera och så gick vi lite på stan. Hon skulle in på H&M och köpa barnkläder, och när jag gick genom dörrarna låg där en lila hoodie och skrek mitt namn. Så nu är jag en luvtröja och två par fingervantar rikare. Jag har tänkt länge att jag behöver en ny tjocktröja, men det har liksom inte blivit av, jag har skjutit upp och skjutit upp, har egentligen haft det i åtanke då och då under i alla fall ett år... Så idag blev det av. Och den är jättehärligt lila! :)

Nej, som sagt; sängen ropar. :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: