Small fragments of a life

Let me take you to the clouds above

Det känns som att jag fått mindre fritid sedan jag började arbeta dagtid, kan det stämma?... I vilket fall som helst går det bra på kotten, jag gör så gott jag kan, och det får vara bra nog. Jag har i alla fall lärt mig hitta, men jag har en fusklapp med alla nummer man behöver. Det är inte det lättaste att komma ihåg allting, men det personliga schemat är bra. A life saver kan man säga.

Idag står lite lätt städning och eventuellt en stund med Tiina på schemat. Inte helt fel. Jag är ledig måndag, tisdag, och det känns helt okej måste jag säga. Men kommunen fuckar med mitt huvud, så jag måste få tag på chefen i veckan. För jag tänker inte jobba gratis. Så enkelt är det. Det är synd att kommunal är så jävla laid back och inte bryr sig ett shit om sina medlemmar, annars hade jag kunnat prata med dem.

Nej, tänk om man skulle fortsätta med städningen, det är dags att plocka ner julgrejorna, stakar och tomtar och what not. Det skulle vara lite enklare om inte lilleman for runt i lägenheten som om någon spetsat hans vatten med LSD. Nejdå, jag klagar inte, eller jo, men bara lite...

Nej, mot köket och disken. Jag har sparat ett par veckor, så nu har jag lite att göra...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: