Small fragments of a life

Torsdag kväll

Jag vet att jag varit helt värdelös på att uppdatera bloggen på senaste, jag ska försöka skärpa till mig. Nu väntar två nätter jobb till, sedan är det helt plötsligt lördag. Det gillar jag skarpt. För då är söndag inte långt bort. Och på söndag får jag besök, från Frankrike. Härliga tider, mina vänner, härliga tider.

Annars har det varit fullt upp på senaste, med jobb, besök hos världens bästa Klassonfamilj i Holmatorp, finbesök av Mia och Julia, TV-spelande och diverse annat som måste göras.

Men som sagt; nu väntar jobb, därför ska jag nu mata katterna och sedan stoppa ner fötterna i foppatofflorna för att ta mig till Furan.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie Klasson
skriven :

snart söndag min vän snart söndag tycker om dej tack för att du finns, det är så roligt att läsa din blogg. <3