Small fragments of a life

Not so long ago we both felt, love became a word

Note to self;
Att hoppa in i duschen innan man sett till att det verkligen hänger en handduk på handdukstorken, eller vikt på toastolen, eller skitsamma-var-någonstans-i-badrummet-bara-det-finns-en är not a good idea.
Nu vet man det. Varje dag ska man lära sig något nytt.

Kommer ni förresten ihåg att jag brände mig när jag satt ute och lästa på balkongen häromsistens?
Now I'm dealing with the consequenses. Jag flagar. Not so nice. Och jag kan absolut inte låta bli att pilla.

Nu ska jag plinka gura. Finfina saker det där. Jag övar på K's choice - My heart. Inte helt enkelt, men det börjar låta något bättre.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta
skriven :

Du kan väl spela för mig snart !