Small fragments of a life

tisdag eftermiddag

Det är ju typiskt! Nu har jag jobbat en massa på senaste, och vädret har varit kanoners, nu när jag har min första lediga dag på länge, tror ni det fortsätter vara vackert väder då? Nehej, då tar vi lite blåst med molnighet. Men efter ett gäng timmars sömn på förmiddagen bar det av hem till Helena för lite stek i trädgården.
Nu ska vi snart iväg till Stadsparken, där dagens middag skall förtäras tillsammans med en hög trevligt folk. Det blir bra det. Jag gillar sådana här dagar, väldigt mycket.
Och ja, jag vet att det är tisdag, men veckans tema får vänta en stund till, för jag är inte hemma...
Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta
skriven :

Ha en trevlig kväll i stadsparken !!! Du jag har gått och trott att det har varit onsdag hela dan idag, hmm ytterligare en dag att jobba innan semester .... ♥ kram kram

2 Lina
skriven :

Ja, du ser, det är ju för bövelen ingen jävla ordning alls, inte någonstans! Hur gick det här till? Var havererade det hela?... ;)