Small fragments of a life

Lördag - skittidigt!

Oj, vad jag inte tycker om morgnar. Inte ett enda dugg tycker jag om dem. Speciellt inte klockan 06:00 en lördag. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig ur sängen. Visserligen har jag redan varit vaken i närmre en timma, 05:10 slog jag nämligen upp mina blå. Och för en gångs skull tänkte jag att 'jag ger fan i att somna om nu, trots att det är 20 härliga minuter kvar till klockan ringer.' Nej, istället tog jag mig ur sängen och satte på en kopp kaffe. Dagens första kopp kaffe är alltid den bästa. Och nu har jag det gjort, så nu ska jag bara hoppa i lite kläder, sedan bär det av på jobb igen. Men, det jag skulle komma fram till, poängen med det hela alltså, är att det här var min sista icke-sovmorgon för resten av sommaren. För i morgon börjar jag 12 och nästa vecka börjar jag jobba natt. Så det ska nog gå att överleva den här dagen tror jag.

För övrigt har jag sett på facebook idag att det är någon form utav bröllop idag, som ska sändas på TV... Vad kan det vara för något? Vilka kan det vara som gifter sig då? Kan ni fatta att vi nu utstått ett och ett halvt års jävla tjat om detta bröllop?! Jaja, jättekul att Victoria och Daniel ska gifta sig, grattis grattis och allt det där. Men för det första tycker jag att de kunde ha stått för kostnaderna själva, är det någon som har råd med det är det ju dom. Och för det andra tycker jag att de har omstylat Daniel till en toffel. Han ser fruktansvärt mesig ut i sin brats-frisyr och glajjerna de satt på hans nos. Nä, tacka vet jag knullrufs och 2-3 dagars skäggstubb, det är manligt. (Såvida inte skäggstubben är grå, pappa.)

Höpphöpp, nu är klockan 7 minuter över 6, så om jag ska hinna till jobbet i tid måste jag klä mig. Återkommer eventuellt under dagen. Avslutar med lite bilder från tisdagen.

Pernilla hjular.


Inga sura miner här inte! Kicki och Eva gör sig redo att kasta pinnar.


Lotta koncentrerar sig, Anki och Suada håller sig jäkligt passiva i bakgrunden.


En glad, fin Lottis.


Jag och Eva.


Fina Pernilla aka (also known as) Bööööörni.


Jo, tjena. Kan vara en del vin inkluderat i den här bilden...


Lotta, vad göööör du?...



Oj, jobb var det ja!

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lotta
skriven :

Åh så roligt vi hade, tur att du dokumenterade.