Small fragments of a life

I will not bow, I will not break, I will shut the world away...

En härlig dag! Vaknade strax innan 10, gick upp, drack lite kaffe och slog mig ner framför datorn. Precis som alla morgnar alltså. Så blev det bestämt att jag skulle åka hem till Jennie för lite fika. Så jag vandrade ner på stan, gick först till Synoptik. Just det, äntligen fick jag skägget ur brevlådan och såg till att få mina glasögon lagade! Tänk, det tog bara 3 månader. Jag är snabb ibland.

Så vidare mot Cayenne för att inhandla de där orden jag tänkte placera i vardagsrummet. Tyvärr fanns de inte i svart, så det fick bli vitt istället. Får se om jag kanske målar om dem så småningom, vi får väl se. Just nu är jag faktiskt nöjd. Jag spikade upp dem på väggen och det blev som jag ville. Kanske lite snett ännu, men jag får styra upp det när jag har sällskap här, så någon kan stå lite längre ifrån och säga till när det är rakt.






När det var inhandlat och klart gick jag vidare till pappas jobb för att hämta bilen, tog mig ut till Jennie och spenderade större delen av dagen där. Det är märkligt hur fort tiden går när man har så trevligt som jag haft idag. Prat och skratt, vad mer behöver man?

In till stan till 16, för att sedan gå på rörlse i balans på friskvården, sedan in till en frisör för att beställa tid för klippning. Det är dags för det nu. För längesedan. Jag började prata om att klippa mig strax innan jul, och nu ska det äntligen bli gjort. Som sagt, jag är snabb ibland.



Dagens låt; Breaking Benjamin - I will not bow


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: